Virksomheder - HELP@HEAD - HELP@HEAD

Gå til indhold
 
Oplev værdien af en Service@mbassadør
 

SERVICE SOM VIGTIGT KONKURRENCEPARAMETER

Der skal 12 ekstraordinære gode oplevelser til, at opveje 1 dårlig oplevelse! Derfor er det vigtigt at holde konstant fokus på, hvordan kundeoplevelsen er i netop din virksomhed og sikre, at du giver kunden/gæsten en grund til at komme tilbage. 

Service er altafgørende for at differentiere sig på markedet og kan læses på bundlinjen. Med en Service Ambassadør ombord, er der altid fokus på den gode serviceoplevelse.


 

VI TILBYDER GRATIS...
Workshop 
Med fokus på branchens bevægelser og udfordringer inviterer vi jævnligt til workshop i service og oplevelser. Dette giver dig mulighed for at styrke dit netværk, blive opdateret på de nyeste trends og udveksle eller udvikle nye idéer med uddannede Service Ambassadører. Samtidig vil programmet inkludere indlæg fra aktører på markedet, der kan sætte branchens udvikling i perspektiv og holde dig opdateret.

Virksomhedsbesøg
Det er i mødet mellem virksomheder og Service Ambassadører, at begge parter virkelig rykker sig. Derfor giver vi helt eksklusivt relevante virksomheder mulighed for at besøge undervisningen og få input til aktuelle udfordringer. Det er også muligt, at Service Ambassadørerne rykker ud på besøg og dermed styrker forståelsen for opbygning, baggrund, hverdag og oplevelse af den pågældende virksomhed.
  
Praktik - kom tættere på en Service Ambassadør
Du og din virksomhed kan stifte nærmere bekendtskab med en Service Ambassadør i en praktikperiode på 4-8 uger. I løbet af denne periode har I rigtig god mulighed for på begge sider at lære hinandens kompetencer at kende, fornemme hvordan et videre samarbejde evt. kan udformes, og få nogle flere hænder, friske øjne og gode idéer til servicen og oplevelsen af netop din virksomhed. Ordningen er gratis indtil evt. videre ansættelse og giver samtidig Service Ambassadøren et indblik ind i specifikke og aktuelle udfordringer og løsningsprocesser. 

Cases - få nye input til dine gamle udfordringer
Hver Service Ambassadør arbejder i løbet af kurset med en case, der kan komme dansk oplevelsesøkonomi til gode. Med udgangspunkt i oplevelsen som indpakning af en service eller vare, udvikler kursisterne løbende gode idéer til løsninger på konkrete udfordringer eller forbedringer på allerede velfungerende koncepter. Står du med ønsket om kreativ udvikling, innovative idéer eller løsningsforslag på gamle udfordringer, er du derfor velkommen til at kontakte os og få hjælp af en Service Ambassadør.  

Mystery Shopping - en status på dit serviceniveau
Service er et afgørende konkurrenceparameter. Det er i mange tilfælde den faktor, der adskiller en virksomhed fra konkurrenten, men desværre er det også et element, som ofte bliver glemt at lægge vægt på. God service og den positive kundeoplevelse kommer ikke af sig selv, og alle kan i ny og næ trænge til at få taget temperaturen sit serviceniveau. Derfor tilbyder Service Ambassadørerne muligheden for mystery shopping i din virksomhed og fremlæggelsen af resultatet af kundeoplevelsen og -tilfredsheden.
INTERESSERET?

Så skal du ikke tøve med at kontakte os.

Tlf. 3020 2600
E-mail: kontakt@helpahead.dk

Du kan også udfylde skemaet her, og så vil vi kontakte dig til en opfølgende snak om netop din virksomhed og dens behov. Det er helt uforpligtende, og i første omgang handler det om at finde ud af, om din virksomhed og Service Ambassadørerne vil drage fordel af at mødes.

Selvom du måske ikke ved, om det drejer sig om workshop, virksomhedsbesøg, praktik, case-arbejde eller noget helt andet, kan processen starte, når du udfylder skemaet.

Vi ser frem til at høre fra dig og hjælpe dig videre i jagten på en medarbejder eller udviklingen af nye idéer i samarbejde med Service Ambassadørerne.

Tilbage til indhold