Salgspsykologi & Grundlæggende Salg 10 ECTS - HELP@HEAD

Gå til indhold
Kurser
 
Salgspsykologi & Grundlæggende Salg
Service Ambassadør på 6 uger - 10 ECTS 
NÆSTE HOLD

17. December - 05. Februar (Fuldtegnet)
04. Marts - 12. April
20. Maj - 28. Juni
02. September - 11. Oktober
28. Oktober - 06. December


  
SERVICE AMBASSADØR
(Afholdes i Hellerup)

 
6 ugers jobrettet uddannelse
 
Salg & Service er de ultimative parametre for en positiv bundlinje!
 

Brænder du for at yde god service gennem salg og kommunikation samt arbejde med mennesker og kulturer?

Få en masse redskaber til en spændende branche i rivende udvikling og stor mangel på arbejdskraft
   

Vi stiller et stort netværk til rådighed og åbner dørene til ny viden i samarbejde med de dygtigste og yderst erfarne fagfolk.




    

KURSUSINDHOLD

SALG & SERVICE
Emnegenerering, salgsbrevet, telefonsalg, mødebooking, indvendingsbehandling, værdibaseret salg, personlig planlægning, after sales services, servicemodellen & klagehåndtering.

BRANCHENS OPBYGNING 
Det turismepolitikse verdenskort, fagterminologi, kultur & organisation indenfor hotel-, turisme- & servicebranchen. 

INTERKULTUREL FORSTÅELSE 
Stereotype holdninger, den multikulturelle arbejdsplads (internt & eksternt) 
Do's & Don'ts
  
 
REVENUE MANAGEMENT 
Arbejd med dynamiske priser baseret på efterspørgsel, udbud og svingende udgifter. 
   
PERSONLIG KOMMUNIKATION 
Profilanalyser, persontyper & adfærdsforståelse, personlig udvikling, verbal & nonverbal kommunikation, kommunikationsværktøj & modeller, spørgeteknik & aktiv lytning, stresshåndtering.
 
 
MYSTERY SHOPPING 
Research & analyse af serviceniveau.
 
CASE 
Arbejde med en individuel case, der giver 10 ECTS point ved bestået eksamen.


NETVÆRK 
Skab relationer f.eks. gennem virksomhedsbesøg, sociale medier, workshops etc.  

 
PITCH CONTROL 
Med afsæt i dit nyudviklede Blue Ocean CV målrettes dine ansøgninger og samtaler til branchens sprog og værdier. 



UNDERVISERE OG FOREDRAGSHOLDERE PÅ KURSET
Henning Kaae Glarvig
Underviser i Service
Ejer & Adm. Direktør, HELP@HEAD samt General Manager, Supranational Hotels
Tidligere: Wonderful Copenhagen, Hotel D'Angleterre, Hotel Sheraton, Choice Hotels, Royal Classic Hotels, Remmen Hotels
Julie Platz
Underviser i Service
Ejer og Marketing Manager i HELP@HEAD
Tidligere: Hellerup Parkhotel, First Hotels, Choice Hotels, Mandarin Oriental Hyde Park London
Nathan Kunkel
Underviser i Interkulturel forståelse
Head of Business - ChangePlan
Tidligere: A.P. Møller Mærsk,  United Nations, Hotel D'Angleterre, Head of Training - KeyCore
Kaare Harry Kjerrumgaard
Underviser i Revenue Management & Distribution
Independant Consultant & Lecturer, KHK Hospitality Support
Tidligere: Arp-Hansen, Le Meri-dien Hotel & Resort, Accor Hotels
Søren Damstrup
Underviser i Turisme
MICE Manager i Kuoni Destination Management
Tidligere: WonderfulCopenhagen, VisitNordsjælland, VisitDenmark
Camilla Berg Pedersen
Underviser i Blue Ocean CV
Life & Business Coach
Tidligere: Enterprise Rent-A-Car, Albatros Travel, Hertz, Sixt

HVAD SIGER DE ANDRE?

Det er undervisning på meget højt niveau forestået af gode og underholdende undervisere med meget høj troværdighed da de besidder en utrolig erfaring og know-how indenfor branchen.
-        Marc Engelhardt, Service Ambassadør
 
Help@Head har for mig været startskuddet til at generhverve min selvtillid.
-        Teresa Landsmann, Service Ambassadør
 
Må sige at det har været en berigende oplevelse, og et af de bedste kursuser, jeg har deltaget i.
-        Mia Janik Brenner, Service Ambassadør
 
Jeg føler mig ekstremt godt rustet til min videre færd ud i verden.
-        Marc Engelhardt, Service Ambassadør
 
Tænk engang - jeg endte faktisk med tre jobtilbud på hånden! Alle tre opnået igennem kurset.
-        Rikke Ahlberg, Akademiker
 
De 6 uger fløj rask væk alt for hurtigt i et muntert tempo med seriøse deltagere. Her var der endelig nogle motiverede og professionelle undervisere, med mange årig erfaring og tæt og solid tilknytning til servicefaget.
-        Mia Janik Brenner, Service Ambassadør

Dette kursus har givet mig et utroligt spark af selvtillid til mine egne evner og jeg kan mærke at service genet er blevet finpudset og skinner klart igennem.
-        Marc Engelhardt, Service Ambassadør
 
Med solidt indhold, dygtige tilrettelæggerer, passionerede og levende underviserer har jeg på 6 uger fået en masse nyttig ny viden.
-        Danny Randers Christensen, Service Ambassadør
 
Skolegangen var spændende og inspirerende - ikke mindst de passionerede undervisere, der formåede at sparke os blidt bagi på deres egen varme og trygge facon.
-        Teresa Landsmann, Service Ambassadør
 
Jeg har efterfølgende varmt anbefalet dette kursus til dem i min omgangskreds som har gået ledig i længere tid, a-kasse og div. Jobcenter konsulenter.
-        Mia Janik Brenner, Service Ambassadør
 
Deres personlige engagement og drive er så højt, at det nødvendigvis smitter, hvis man er bare en smule åben. Deres tro på den enkelte kursist er lige så høj, og med deres støtte genvandt jeg troen på, at jeg også havde noget at byde på.
-        Rikke Ahlberg, Akademiker
 
Kurset har givet en god og grundig præsentation af Hotelbranchen, dens mange facetter og muligheder.
-        Christina Heller Bunde, Akademiker
 
You never get a second chance to make a good first impression. Men det bliver heller ikke nødvendigt.
-        Marc Engelhardt, Service Ambassadør
  
Vigtigst af alt har jeg afsluttet forløbet sprængfyldt med ny energi og nyfunden inspiration.
-        Danny Randers Christensen, Service Ambassadør

Jeres indsats har været ubeskrivelig - idet I har gjort et kæmpe stykke arbejde med at vejlede og give feedback på cv såvel som ansøgninger - hvilket jo i sidste ende har givet pote.
-        Christina Heller Bunde, Akademiker
 
Den entusiasme i undervisningen gjorde det spændende og levende, så dagen fløj afsted, og vi havde ikke travlt med at komme ud af døren.
-        Teresa Landsmann, Service Ambassadør
 
Her har jeg fundet værktøjer til at sælge mig selv, trygheden i at stå ved mine kompetencer, samt at sætte mine værdier i fokus.
-        Mia Janik Brenner, Service Ambassadør
 
Efter endt kursus stod jeg faktisk med det luksusproblem at skulle vælge mellem tre spændende og relevante tilbud på jobs - de to inden for hotelbranchen!
-        Rikke Ahlberg, Akademiker
  
Det har været spændende med de mange forskellige oplægsholdere og undervisere, som hver især har givet særligt indblik i deres felt.
-        Christina Heller Bunde, Akademiker
 
Help@Heads kursus i oplevelsesøkonomi har langt oversteget mine forventninger.
-        Danny Randers Christensen, Service Ambassadør

Jeg kan varmt anbefale alle og enhver at deltage i Oplevelses Økonomi hos Help@Head, jeg selv er helt misundelig over det ikke er mig der skal begynde igen og igen.
-        Teresa Landsmann, Service Ambassadør
 
Jeg nåede i mål og scorede mit drømmejob (Passenger Agent), og jeg havde en sikker sparringspartner med på sidelinjen, selvom jeg var afsluttet som kursist.
-        Mia Janik Brenner, Service Ambassadør
 
Her fik jeg værktøjer som jeg kunne bruge, og som var lige til at gå til. F.eks. opbygningen af ens personlige præsentation den brugte jeg både til workshoppen og til mine samtaler.
-        Christina Heller Bunde, Akademiker
  

PRAKTISK

For at give dig størst muligt udbytte af kurset har vi 3-4 mødedage om ugen med mødetid kl. 9-15.

Vores kursus- og kontorlokaler ligger godt i forhold til offentlig transport med metro og busser, der kører lige til døren.

Tilmelding
Tilmeldingen til modulet er bindende, og eventuel afmelding fra modulet skal ske til
efteruddannelse-lb@kea.dk senest en uge før kursusstart. Ved afmelding efter kursusstart, vil der blive opkrævet fuld deltagerbetaling.

Såfremt der ikke er et tilstrækkeligt deltagerantal, forbeholder HELP@HEAD sig retten til, at udskyde eller helt aflyse et planlagt hold.

For mere information kontakt os på:
Tlf: 3020 2600 eller Mail: kontakt@helpahead.dk


 

FAKTA

Salgspsykologi og grundlæggende salg er et akademimodul på 10 ECTS point, hentet fra akademiuddannelsen i International Handel og Markedsføring. 

Kurset udbydes på vegne af Københavns Erhvervsakademi, KEA, under Lov om Åben Uddannelse og afsluttes med en eksamen.

Kurset er godkendt  under ordningen om ret til 6 ugers jobrettet uddannelse for ledige og findes på:
National positivliste nr. 209 kode 37610 Regional positivliste nr. 143 kode 37610

For at blive optaget på kurset skal du have min. to års erhvervserfaring samt én af følgende uddannelser:

• En relevant erhvervsuddannelse
• En relevant grunduddannelse for voksne (GVU)
• En gymnasial uddannelse
• En anden relevant uddannelse på mindst
samme niveau som ovenstående.

Hvis du er ledig i 1. ledighedsperiode kan du derfor oppebære dine dagpenge i hele uddannelsesperioden og du kan søge om betaling af deltagergebyret hos din A-kasse eller dit lokale jobcenter.

Er du ledig i 2. ledighedsperiode, skal du kontakte dit lokale jobcenter for en afklaring omkring dine uddannelses-muligheder.


Tilbage til indhold