Reboost - 1 uge - HELP@HEAD

Gå til indhold
Kurser
 
REBOOST
 
 
NÆSTE STARTDATO
 
OKTOBER:
3-7, 10-14, 17-21, 24-28 & 31-04
NOVEMBER:
7-11, 14-18, 21-25 & 28-02
DECEMBER:
5-9
JANUAR: 
02-06, 09-13 & 16-20
 

HELPAHEAD lancerer nyt jobrettet afklaringsforløb med stor fokus på service og personlig kommunikation, målrettet detailled, hotel-, turisme- & servicebranchen generelt. 

En saltvandsindsprøjtning til borgere med behov for, at få stillet skarpt på nye karriereveje.

På dette intensive forløb stiller vi skarpt på den enkeltes erfaring, kompetencer og kvalifikationer og finder nye veje til jobmarkedet.

Forløbet afholdes både på dansk og engelsk.



     

KURSUSINDHOLD

SERVICE BOOST
Konkrete værktøjer til den elementære, ekstraordinære, personlige service

INTRODUKTION
(Turisme,- hotel- & servicebranchen)
Organisation, fagterminologien & arbejdskulturen.

AFKLARING
 Hvor kan man søge hen og hvordan samt hvilke stillingsbetegnelser og jobfunktioner findes der?
  

NETVÆRK 
Vi guider og henviser til vores store netværk indenfor branchen



BLUE OCEAN CV
Skab et unikt og målrettet CV, hvor dine stærkeste personlige og relevante faglige kompetencer bliver fremhævet indenfor netop dit ønskede arbejdsområde.


 

MARKEDSFØRING
Eksponering af kandidater på HELP@HEAD hjemmeside
  

OPDATERET LINKEDIN
Ensartet profil, som matcher Blue Ocean CV

PITCH CONTOL
Få kontrol over hvordan du sælger dig selv på den mest interessante, relevante og vedkommende måde på bare 30 sek!


PERSONLIG KOMMUNIKATION
Find dine værdier og forstå hvordan du kommunikerer professionelt på din kommende arbejdsplads



UNDERVISERE OG FOREDRAGSHOLDERE PÅ KURSET
Henning Kaae Glarvig
Underviser i Service
Ejer & Adm. Direktør, HELP@HEAD samt General Manager, Supranational Hotels
Tidligere: Wonderful Copenhagen, Hotel D'Angleterre, Hotel Sheraton, Choice Hotels, Royal Classic Hotels, Remmen Hotels
Julie Platz
Underviser i Service
Ejer og Marketing Manager i HELP@HEAD
Tidligere: Hellerup Parkhotel, First Hotels, Choice Hotels, Mandarin Oriental Hyde Park London
Nathan Kunkel
Underviser i Interkulturel forståelse
Head of Business - ChangePlan
Tidligere: A.P. Møller Mærsk,  United Nations, Hotel D'Angleterre, Head of Training - KeyCore
Kaare Harry Kjerrumgaard
Underviser i Revenue Management & Distribution
Independant Consultant & Lecturer, KHK Hospitality Support
Tidligere: Arp-Hansen, Le Meri-dien Hotel & Resort, Accor Hotels
Søren Damstrup
Underviser i Turisme
MICE Manager i Kuoni Destination Management
Tidligere: WonderfulCopenhagen, VisitNordsjælland, VisitDenmark
Jacob Hjære
Underviser i Interkulturel Forståelse
Ejer af CCI COmmunication
Tidligere: SAS, VisitDenmark, Det Danske Handelskammer i Japan
Camilla Berg Pedersen
Underviser i Blue Ocean CV
Life & Business Coach
Tidligere: Enterprise Rent-A-Car, Albatros Travel, Hertz, Sixt

HVAD SIGER DE ANDRE?

Det er undervisning på meget højt niveau forestået af gode og underholdende undervisere med meget høj troværdighed da de besidder en utrolig erfaring og know-how indenfor branchen.
-        Marc Engelhardt, Service Ambassadør
 
Help@Head har for mig været startskuddet til at generhverve min selvtillid.
-        Teresa Landsmann, Service Ambassadør
 
Må sige at det har været en berigende oplevelse, og et af de bedste kursuser, jeg har deltaget i.
-        Mia Janik Brenner, Service Ambassadør
 
Jeg føler mig ekstremt godt rustet til min videre færd ud i verden.
-        Marc Engelhardt, Service Ambassadør
 
Tænk engang - jeg endte faktisk med tre jobtilbud på hånden! Alle tre opnået igennem kurset.
-        Rikke Ahlberg, Akademiker
 
De 6 uger fløj rask væk alt for hurtigt i et muntert tempo med seriøse deltagere. Her var der endelig nogle motiverede og professionelle undervisere, med mange årig erfaring og tæt og solid tilknytning til servicefaget.
-        Mia Janik Brenner, Service Ambassadør

Dette kursus har givet mig et utroligt spark af selvtillid til mine egne evner og jeg kan mærke at service genet er blevet finpudset og skinner klart igennem.
-        Marc Engelhardt, Service Ambassadør
 
Med solidt indhold, dygtige tilrettelæggerer, passionerede og levende underviserer har jeg på 6 uger fået en masse nyttig ny viden.
-        Danny Randers Christensen, Service Ambassadør
 
Skolegangen var spændende og inspirerende - ikke mindst de passionerede undervisere, der formåede at sparke os blidt bagi på deres egen varme og trygge facon.
-        Teresa Landsmann, Service Ambassadør
 
Jeg har efterfølgende varmt anbefalet dette kursus til dem i min omgangskreds som har gået ledig i længere tid, a-kasse og div. Jobcenter konsulenter.
-        Mia Janik Brenner, Service Ambassadør
 
Deres personlige engagement og drive er så højt, at det nødvendigvis smitter, hvis man er bare en smule åben. Deres tro på den enkelte kursist er lige så høj, og med deres støtte genvandt jeg troen på, at jeg også havde noget at byde på.
-        Rikke Ahlberg, Akademiker
 
Kurset har givet en god og grundig præsentation af Hotelbranchen, dens mange facetter og muligheder.
-        Christina Heller Bunde, Akademiker
 
You never get a second chance to make a good first impression. Men det bliver heller ikke nødvendigt.
-        Marc Engelhardt, Service Ambassadør
  
Vigtigst af alt har jeg afsluttet forløbet sprængfyldt med ny energi og nyfunden inspiration.
-        Danny Randers Christensen, Service Ambassadør

Jeres indsats har været ubeskrivelig - idet I har gjort et kæmpe stykke arbejde med at vejlede og give feedback på cv såvel som ansøgninger - hvilket jo i sidste ende har givet pote.
-        Christina Heller Bunde, Akademiker
 
Den entusiasme i undervisningen gjorde det spændende og levende, så dagen fløj afsted, og vi havde ikke travlt med at komme ud af døren.
-        Teresa Landsmann, Service Ambassadør
 
Her har jeg fundet værktøjer til at sælge mig selv, trygheden i at stå ved mine kompetencer, samt at sætte mine værdier i fokus.
-        Mia Janik Brenner, Service Ambassadør
 
Efter endt kursus stod jeg faktisk med det luksusproblem at skulle vælge mellem tre spændende og relevante tilbud på jobs - de to inden for hotelbranchen!
-        Rikke Ahlberg, Akademiker
  
Det har været spændende med de mange forskellige oplægsholdere og undervisere, som hver især har givet særligt indblik i deres felt.
-        Christina Heller Bunde, Akademiker
 
Help@Heads kursus i oplevelsesøkonomi har langt oversteget mine forventninger.
-        Danny Randers Christensen, Service Ambassadør

Jeg kan varmt anbefale alle og enhver at deltage i Oplevelses Økonomi hos Help@Head, jeg selv er helt misundelig over det ikke er mig der skal begynde igen og igen.
-        Teresa Landsmann, Service Ambassadør
 
Jeg nåede i mål og scorede mit drømmejob (Passenger Agent), og jeg havde en sikker sparringspartner med på sidelinjen, selvom jeg var afsluttet som kursist.
-        Mia Janik Brenner, Service Ambassadør
 
Her fik jeg værktøjer som jeg kunne bruge, og som var lige til at gå til. F.eks. opbygningen af ens personlige præsentation den brugte jeg både til workshoppen og til mine samtaler.
-        Christina Heller Bunde, Akademiker
  

PRAKTISK

For at give dig størst muligt udbytte af kurset har vi undervisning alle ugens dage med mødetid kl. 9-15.

Vores kursus- og kontorlokaler ligger godt i forhold til offentlig transport med metro og busser, der kører lige til døren.

Informationerne om adgangskrav til kurset finder du på nedenstående links.


 

INTERESSERET?

Så skal du ikke tøve med at kontakte os.

Tlf. 3020 2600
E-mail: kontakt@helpahead.dk

Hvis du allerede ved, at du gerne vil have kurset, skal du skynde dig at udfylde tilmeldingsskemaet. Det er helt uforpligtende og vil i første omgang bare forhåndsreservere dig en plads på holdet med den ønskede start-dato. Vi vil herefter kontakte dig til en uformel snak om, hvad du vil have ud af kurset og blive helt sikker på, at det er det rigtige for dig.

Skulle du ombestemme dig eller få job undervejs, vil din tilmeldelse uden problemer blive slettet, men hvis det viser sig at være vejen frem for dig, er det vigtigt at være sikret en plads.

Tilbage til indhold